четвртак, 17. април 2014.

7 razloga zašto nećeš uraditi ništa od svog života

Dokle više ljudi?


Pa ovako naleteo sam jutros na clanak "7 razloga zašto nećeš uraditi ništa od svog života" e sad kao da ja nisam znao da neću ništa uraditi i bez njih ali ajde,svakim danom treba nešto novo saznati.Dole u tekstu cu navoditi njihove razloge i protumačiti ih kroz neko moje viđenje stvari.A da ne počinjem o tome da tekst počinje kao da ga je pisao neki amerikanac u odelu sa aktovkom koji je došao sa namerom da vam proda svoj usisivač.Famozno direktno obracanje citaocu kroz tekst evo citiram "Da,tako je,čuo si me...Pričam tebi!Gledam te u oči i govorim ti da nemaš nikakve šanse"
Dakle od ovog vida obraćanja mi se bukvalno sere,ja ne znam da li je izvsni gospodin koji je pisao tekst hteo vec u startu da me probudi i trgne iz mog jadnog i bednog života i da mi privuče pažnju,pa odma da ti kažem nisi uspeo prijatelju sa aktovkom i armani odelu.


1.Zato što nisi dovoljno puta izgubio


Ok,inace svaka stavka ima svoje objašnjenje ali stvarno nmg da kopiram sve jer nema smisla uopšte čitati ovako nesto.
Gospodin sa aktovkom hoće da nam kaže da sve treba u životu probati i ako ti ne uspe da probaš ponovo i ako kojim slučajem mrziš svoj posao da ODMA nađeš novi koji ćeš zavoleti.Ne znam da li mi živimo u Diznilendu ili šta? Ljudi trenutno ne mogu da nađu posao koji će mrzeti a kamoli onaj koji će da zavole.Slažem se sa tim da ne treba odmah odustajati ali od nekih stvari treba odustati u startu,pa čak ni ne započinjati ih.
Primer,prijavio sam se za posao,totalno obično radno mesto koje bi verovatno mogao da obavlja dobro istreniran pas.Posle predaje CV-ja pozvali su me na razgovor sve je okej bilo ispunjavao sam "sve" uslove (bolje da ih ne nabrajam) ali poslednje pitanje je bilo da li sam član neke stranke.Zbunio sam se,pošto nikad nisam bio član bilo čega,ponosno sam odgovorio da nisam,to je bila velika greška.Poenta cele ove priče je da u ovom slučaju ne možeš naći posao ako nisi član negde ili ako nemaš nekog ko će da te pogura.Tako da ova teorija trenutno pada u vodu,sam ne možeš ništa da uradiš,pošto se bukvalno svi drže zajedno,kao sekta neka.

2.Zato što te je briga šta drugi misle


Slažem se sa mladićem koji fura aktovku ovaj put,treba ulagati u sebe.Neću dalje komentarisati ovu stavku pošto stvarno nemam šta da dodam,a ako bi dodao verovatno bi me ugasili.

3.Zato što misliš da si pametniji nego što jesi

U nasoj državi mnogi se prave da su pametniji nego što jesu i sa tim stavom su poprilično daleko dogurali,e sad da li im je tu pomogla "sekta" u svemu tome ko sam ja da sudim.Samo znam da oni idu svojim mercedesima do posla,a ja biciklom ni ne idem do posla.Naravno da je divno kad neko ima fakultet ali trenutno znam dosta ljudi koji sa fakultetom neki cak i sa fakultetima sede po birou i traze mesto domara u obližnjoj školi.Moja teorija o trenutnoj situaciji je sledeca: "ko se do sad nije obogatio na ovaj ili onaj nacin neće ni sad" pošto realno sve je već izmišljeno,vrhunac tih izmišljotina je leteći skejt,znam nisma ni ja verovao dok nisam video.Tako da ako su počeli da prave zajebancije iz SF filmova ko sam ja da se javljam da izmišljam nešto novo,pošto nemam šta.

4.Zato što ne čitaš

Okej i ovo je dečko sa aktovkom ubo.Treba čitati,pisati,crtati šta god što izražava vašu sreću,patnju,depresiju bilo šta....

5.Zato što nisi radoznao

U ovoj stavci se već pokreću neke teorije zavere i poručuju nam da je sve ovo laž i da treba u sve da se razumemo.Nikad nisam bio za to da nekog sve zanima,uvek sam imao maksimalno dve tri oblasti koje sam rasturao a nikad se nisam petljao u elektroniku ili tako nešto što znam da mi ne ide od ruke.Ne volim da pričam sa ljudima(uopšte haha) koji se razumeju u sve,to npr ovako izgleda.Sedi u sobi nas četvoro i troje njih započne priču o fudbalu (naravno nikad se ne bi našao u društvu u kom je primarna tema fudbal ili uopšte tema fudbal ili bilo kakav sport) i tu se njih troje ubiše da pričaju o maradonama i tako tim likovima i ja čisto samo da ne bi ćutao ubacim se i izgovaram neke rečenice koje su toliko besmislene da čak i u mojoj glavi zvuče suludo ali nema veze uklopio sam se i izgledaće da se razumem u fudbal.Ubeđen sam da ne postoji osoba koja se razume u sve...citiram jednu rečenicu koji je napisao aktovka man pod ovom stavkom
"Zato što igraš Candy Crush ili Megalopolis dok ja čitam o teoriji struna i kvantnoj mehanici."
6.Zato što ne postavljaš dovoljno pitanja

Odmah sam se prepoznao ovde.Sve u svemu dok sam imao još kolko tolko valjano radno mesto jedan od razloga zašto sam dobio otkaz je taj što nisam mojim nadređenim postavljao dovoljno pitanja,to je ovako izgledalo.Posao je zahtevao mnogo priče sa kolegama što je meni u startu bilo očaj teški,pošto nikad ne znaš sa kakvim debilima ćeš biti u smeni.Fora najveća je ta da ovde nije bilo nikakvih smena samo jedna smena i to sa dva lika radiš,a to je odma značilo da se vi upoznate bla bla...u principu ja sam znao da radim taj "posao" i nisam morao nikakva pitanja da postavljam,kad god bi gazdao sišao dole ova dvojica ne bi usta zaklapali smejali se a ja sam kulijana radio svoj posao i molio satanu da se sto pre završi smena da mogu da idem da trošim pare koje sam zaradio.To moje ponašanje vise stav prema drugima je primetio i gazda i tu je mojoj karijeri bio kraj.Znači ako ikako dobijete posao neki smeškajte se na silu,pričajte o tuđoj deci kao da su vaša,a čim izađete iz firme ispljunite to iz sebe.

7.Zato što ne možeš da prihvatiš istinu

Totalno sa prihvatio istinu,svestan sam realnosti koja nije ni malo lepa.Ovde super aktovka piše o tome kako ljudi nisu svesni situacije u kojoj su,nisu svesni sveta oko sebe.Sebe smatram potpuno svesnom osobom koja možda gleda na svet drugačije malo,mooožda malo mračnije ali to je u principu to.Mislim da su svi svesni bede u kojoj živimo samo nemaju vremena ni snage da to nekako kažu napišu bilo šta.


Нема коментара:

Постави коментар